Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. április 29., szerda

Projektválás - baba-mama cuccok!


Hagytam magam meggyőzni arról, hogy varrjak a babáknak-mamáknak. Annál is inkább hajlottam rá, mivel hamarosan a mi családunk is bővülni fog egy aprósággal - ezért nézegetem ilyen szemmel is a varrni valókat. 
Miből is varrnék először, mint a kedvenc kékfestőből...



 






Elsőre egy nyálfogó kendőt és egy cimkerongyot varrtam, aztán kívánkozott mellé egy táska az anyukának, hogy a sok baba kelléket bele tudja pakolni.

A táska nyers lenvászonból készült. Kékfestő applikációval és hímzéssel díszítettem. A bélése is kékfestőből van. A táskába sok zsebet készítettem, hogy rendet lehessen benne tartani. Tudom, mennyire fontos, hogy ne kelljen sokáig keresgélni a táskában amire éppen szükség van. A rendszerezéshez egy hosszú pántra kulcstartót, egy rövidebb tépőzárasra cumitartót varrtam. Az egyik sor zsebet csipkével díszítettem az anyuka kedvéért. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nekem nagyon jó érzés kinyitni a táskát és látni benne a csipkét, amit csak én látok, csak az enyém:) Ilyenkor mosolyog a lelkem - remélem másé is, ezért nem mulasztom el soha a belső díszítést! 





A táska füle állítható hosszúságú, a hevedert is díszítettem kékfestővel. Mágnespatenttal záródik.

A kendőcske 34 cm, tépőzárral záródik,  az alvós rongy 30x30 cm 12 különféle cimkével, egy fakarikával. Mindkettő hátsó fele fehér pamutvászon.

Ezt a szettet már odaígértem, de szívesen elkészítem más méretben, színben kívánság szerint. Nagyon jó ajándék lehet babanézőbe, keresztelőre. Figyelmébe ajánlom leendő nagynéniknek, nagymamáknak lepjék meg vele szerettüket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése