Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. április 1., péntek

Testvéreknek tesó táskák

Egy kedves megrendelést teljesítettem ezzel a két nagyon hasonló táskával.

Talán ismerős a fazon, a minta.. igen, ez a rokokó táska kollekció nyáriasitott változata. 
Bordó táskát szeretett volna egy megrendelőm magának és a testvérének. A már meglévő készletbő tudtam volna egyet adni, de még egy kellett. Elfogadta a javaslatomat, hogy legyen a táska teste nyers lenvászon, amitől sokkal nyáriasabb lesz. 
A táska frontját bélyegtechnikával bordó anyagok összeválogatásával készítettem. A régi kollekcióknál még másik táska merevítőt használtam, ami nem annyira jól mosható. Ez a mostani viszont rendkívül jó tartást  ad a táskáknak, ami mosás után is szinte magától visszaugrik erre a formára, amit a gazdag tűzéssel még megsegítettem. Bátran ajánlom a nyári világos táskákat mindenkinek, mert jól moshatóak, formatartóak!.

Belül sok zsebet, egészen pontosan 6 db-ot varrtam, hogy mindig mindennek helye legyen. Nincs annál bosszantóbb, ha nem találom a táska aljában a sok holmi között amit éppen keresek - különösen a kulcsokra igaz, hogy szeretnek bújócskát játszani, na, de nem ebben a táskában! :) A hosszú pántra varrott karabinert beakasztod a kulcscsomóba és egy laza mozdulattal kiveszed a kulcsot és anélkül, hogy levennéd a táskát a válladról ajtót nyitsz. Ezt akkor értékeled leginkább, amikor mind a két kezed tele van és valahogy be kellene jutni. Nincs ezután táskarámolás, azonnal a kezedbe akad a kulcs!

A két egyforma táska kicsit azért eltér egymástól, hogy a testvérek véletlenül se tévesszék össze, ha együtt töltik a délutánt. Anélkül, hogy belenéznének tudni fogják, melyik kié.

Már írtam róla, hogy vannak megrendelések, amiknek a teljesítése munka, van ami játék. Az elmúlt két nap, amig ezeket varrtam játékkal telt! Nagyon élveztem minden percét. Ritka nálam az az érzés, hogy nem szívesen csomagolok be valamit, de most még néztem volna... viszont tudom, hogy a tulajdonosa nagyon várja.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése