Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. április 12., kedd

Erzsó-táskák

Némi magyarázatot igényel a bejegyzés címe... :) Erzsótól kaptam a megrendelést ezekre a táskákra, akivel jó ideig nem sikerült találkozni, hogy odaadjam neki őket, így a varrószobában álltak. Neveztük őket így is, úgy is, vintage meg rózsás, meg barna... De végül úgy tudtuk a legjobban beazonosítani őket, hogy Erzsó-táskák. Szóval, nekik már ez marad a nevük. :)

Ezúttal nem laptoptáskák, hanem hosszú fülű, átvetős táskák készültek a népszerű vintage nagy rózsás anyagból. A táskákat kiváló minőségű barna műbőrrel kombináltam, ami gyönyörű tartást ad. Arról nem is beszélve, hogy jóval kevésbé koszolódik-használódik el a táska alja, mintha az is vászonból lenne.



Három táskára kaptam megrendelést ugyanazon személytől. Három egyforma táskát kért, de azzal a kikötéssel, hogy az övé legyen a legtutibb. Nos, megoldottam. Az ő táskája még két kis plusz fület is kapott, amivel kézben lehet hordani, illetve a nagy fülét nem a táska oldalán rögzítettem, hanem igazán trendi, aszimmetrikus megoldással. A lányom teljesen odavan ezért a táskáért, mióta itthon van, csak azt nézegeti kívül-belül, úgyhogy hamarosan varrnom kell még egyet. De bárki másnak is szívesen elkészítem, akár más színösszeállításban.



A táskák cipzárral záródnak, belül a szokásos kényelmi extrákkal vannak felszerelve: praktikus és csinos belső zsebekkel és kulcstartó pánttal. 
Még egy kis említésre méltó dolog: Veres Gabi munkáját dicséri a címke logója, aminek annyira eltalálta a színösszeállítását, hogy tökéletesen passzol ehhez a táskához. Illetve eddig gyakorlatilag mindegyikhez.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése