Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. április 3., vasárnap

Lila nyári táska

Amikor másfél évvel ezelőtt megfordult a fejemben, hogy jó lenne abból élni, amit szívesen csinálok és még nagyon bizonytalan voltam magamban volt néhány ember, közöttük Mariann, aki hitt bennem. Nem csak bátorított, de tanácsokkal is ellátott. Nem felejtem el azokat a bátorításokat, amik nélkül biztosan nem tartanék itt, ahol ma vagyok. Egy kezdő vállalkozó dolga nem könnyű, azt sem tudtam, hol kezdjem, ebben mindig számíthattam rá. Hiszem, hogy Isten gondviselése, hogy jóindulatú, önzetlen emberekkel találkozzunk, akik segítenek rátalálni arra az útra, amin járnunk kell. Most szeretném valamivel megköszönni ezt az indítást. Tudom, hogy Mariann kedvenc színe a lila, ezért varrtam Neki ezt a nyári táskát.

A nyári táskák praktikus alapanyaga a lenvászon. Ezt a táskát is ebből terveztem. Lila pamutvászon és sok csipke díszítéssel. Jó tartású táskamerevítőt és szép sötétlila belső bélést kapott, sok belső zsebbel, kulcstartóval. A zsebek különböző méretűek, még külön tollaknak is van hely, így nem kell a táska aljában keresgélni az apróságokat, mindennek külön zsebe van. Mérete: 40x25x10 cm.






Ránézek és érzem a szikrázó napsütést, a virágpompát, olyan jó kedvem lesz tőle, amit nagyon szeretnék átadni másoknak is. Ezzel a táskával egy kicsit sikerülhet... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése