Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. április 12., kedd

Zsuzsi új táskája

Sziasztok, itt Zsuzsi jelentkezik! :)

Táskás lányának lenni különös dolog. Mindenki azt hinné, hogy nekem csak úgy hetente teremnek a táskák... Na, nem így van. Nem mintha Anyu nem varrna szívesen nekem minden héten, de én mondom inkább neki, hogy ne az én táskámra pazarolja az idejét, hanem készítse a megrendeléseket, az aktuális kollekciót. A hétvégén szombat este viszont eldöntötte, hogy varr nekem egy táskát. Ezúttal nem tiltakoztam, mert a fekete pöttyös táskám - bármennyire is szeretem - túlságosan télies erre a szép tavaszra. 



Már korábban kinéztem az egyik Erzsó-táskát, amit a ma esti bejegyzésben láthattok, hogy én egy olyant szeretnék. Viszont más anyaggal szerettem volna, hogy egy igazán egyedi táskám legyen. Anyu ajánlott hozzá egy csodaszép nyomott mintás lenvásznat, ami gyönyörűen passzol a műbőrhöz.



Anyu leült, két óra múlva felállt, és ez a csodálatos táska került ki a kezei közül. Teljesen odavagyok érte, olyannyira, hogy hétfőn hozzá illő körmöt csináltattam. Kati a Szépségoázisban eddig is minden körmös kívánságomat teljesítette, és most is nagyon kreatívan megoldotta a feladatot! :)  Szóval, ha szeretnétek jó táskát, akkor Anyut keressétek, ha hozzá illő körmökre vágytok, akkor forduljatok Katihoz! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése