Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. április 10., vasárnap

Egy cica, két cica, száz cica haj...



Gyanútlanul megvarrtam két cicás táskát három cicával. Már aznap, készülése közben ráköltözött a negyedik, azóta pedig vagy nyolcat rendeltek belőle. Még jó, hogy szeretem a cicákat! :)
Egy hatalmas farmertáskáról van szó, amibe minden belefér, ráadásul három dagi tarka cica őrzi, színes gombszemeivel.



A táskát belül a már megszokott kényelmi extrákkal szereltem fel: sok kisebb-nagyobb zseb, kulcstartó. Két masszív farmer füle van és cipzárral záródik. Ez a táska tényleg akkora, hogy a család reggeli bevásárlása, vagy egy komplett edző/úszó cucc simán belefér. Ajánlom mindazoknak, akik sok dolgot hordanak maguknál nap közben, de nem szeretik külön szatyorkákban tartani. Cicarajongóknak pedig kötelező! :)
Végül jöjjön egy képsorozat "Sári és a macskás táska" címmel. Azt hiszem, magáért beszél.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése