Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. április 10., vasárnap

Öt laptoptáska készült! :)

Nagyon népszerűek lettek a romantikus rózsás laptoptáskák, sok megrendelés érkezett, ezért egyszerre öt darabot kellett készítenem belőle. Mondanom sem kell, mindig meglepnek a vevőim, hiszen mikor elkészítek egy kollekciót, arra számítok, hogy már csak annak a darabjait fogják rendelni. Most valahogy ez a régebben készített laptoptáska került elő és hatalmas érdeklődés övezi. Persze egyáltalán nem bánom, mert ez is a szívem csücske, szeretem készíteni, jó látni, amikor glédában áll az összes, ami elkészült, és persze nagy boldogság, hogy az új gazdáik örülnek nekik. Legutóbb is kaptam egy nagyon kedves visszajelzést egy vásárlómtól, aki a lányának rendelt egy laptoptáskát. A visszajelzés pontosan tükrözi azt, ami számomra a legfontosabb: szép és praktikus.
A mostani öt laptoptáska kétféle anyagösszeállításban készült. A romantikus rózsás anyaghoz szürkészöld vastag szövetet, illetve olajzöld pamutvásznat használtam. A zöld anyag valószínűleg a jövőben sem lesz mindig pontosan ugyanaz, hiszen a textilfelhozatal is folyton változik, amit a múlt hónapban kapni lehetett, ma már nem. De eddig mindig sikerült megfelelő, szép anyagot találni a rózsás mellé.
A táskák apró részletei sem pontosan egyformák, hiszen volt, aki csak kézitáskát kért, amit nem laptophoz fog használni, így a belsejében laptop tartó pánt helyett plusz zsebek vannak.

Extra kényelmi kiegészítőként szívesen készítek a pántra egy vastag, erős, csúsztatható "párnácskát" azoknak, akik nehéz laptopot cipelnek benne.
Természetesen a laptoptáska továbbra is rendelhető, akár más színben, illetve ajánlom figyelmetekbe az új laptoptáskafazont, amiből a Piros laptoptáska készült. Ebben álló helyzetben van a laptop, így jobban a testhez simul, közlekedés közben kevésbé ütődik neki az útban lévő dolgoknak. Az álló fazont is szívesen elkészítem romantikus rózsás anyagból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése