Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. június 22., vasárnap

Városnézős táska Zsuzskának

Nagyon kedves  Londonban élő barátnőm bízott meg ennek a táskának az elkészítésével. A táskát ő tervezte és olyan igényei voltak, hogy farmerból készüljön türiz vagy piros díszítéssel. Küldött egy rajzot, ami alapján könnyű szerrel elkészítettem ezt a jópofa kis táskát. 

Elején két rávarrott zsebet kért, amiben elfér a fényképező gép.
 Az oldalán két oldalt egy-egy fél literes vizes palacknak zseb.


A fület is megdíszítettem a türkiz színű anyaggal.

 Felül cipzárral záróik és állítható füle olyan hosszú. hogy átvetve is hordható legyen.
Belül kétterű a táska, az osztón egy cipzárral az értékek számára, valamint egy kulcstartó pánt.

Kihívásként tekintettem a feladatot, mivel még ilyen zsebet soha nem varrtam, a másik ok pedig, hogy egy nagyon kedves, hozzám közel álló személy részére készült és szerettem volna a legtökéletesebb munkát végezni. Úgy érzem a tőlem telhetőt megtettem az ügyért. A táskáról a fotókat Zsuzska barátnőm készítette - köszönet érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése