Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. június 23., hétfő

Neszik - kezdődik a beígért sok variáció...

Kedves londoni barátnőmtől kaptam ajándékba egy nagyon szép anyagot, amiből két tenyérnyi darabot már láthattok is ezen a két narancssárga-fekete neszin. 

 Meglehetősen nagy léptékű mintás anyag, ezért nem lesz belőle két egyforma táska. Sok féle madár, fa, ág motívum található rajta. Szivesen veszem a megrendelést is! Ki mit tudna elképzelni ebből? Sok táska, laptop táska, neszi, telefontok stb. lehet belőle!!!!

 Fekete farmerral kombináltam. Nagyon jól illik egymáshoz a két anyag.


 Tervezem kombinálni nyers lenvászonnal  - akár táska méretben is.

A natúr színeket kedvelőknek íme a neszi kicsit romantikusabb kivitelben:
 Nyers lenvászon, pamutvászonnal és némi csipkével. Igazán csajos darab lett!
Úgy gondolom remek ajándék lehet belőle. Méretei miatt egy nagyobb táskába szortimentnek javaslom. Elférhetnek benne az apróbb női dolgok, gyógyszerek, kozmetikai szerek stb.
 Mágnes patenttal záródik, belül visszaköszön a mintás pamutvászon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése