Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. június 8., vasárnap

Sütiverseny és jótékonysági vásár a juniálison

Üdv mindenkinek, itt Zsuzsi! :)

A sütiverseny legszebb résztvevője - szerintem! :)


Úgy döntöttem, én fogom megírni ezt a bejegyzést, mert csak elegánsabb, ha én dicsérem Anyut agyba-főbe, mintha ő dicsekszik. ;)

Múlt vasárnap, épp egy hete juniális volt a pécsi gyülekezetben. Csak így címszavakban: bográcsozás, grillezés, trambulin, X-box, mindenféle játékok kicsiknek és nagyoknak, jótékonysági vásár, arcfestés és persze sütiverseny. A rendezvény többcélú volt. Részben egy vidám együttlét kedves emberekkel, sok-sok finomsággal és szuper programokkal, másrészt pedig a jótékonysági vásár bevételével pécsi rászoruló gyermekek iskolai étkeztetését támogattuk.

Anyu két fronton is helytállt a juniálison. Vitt a kézműves termékeiből eladásra, illetve sütött a sütiversenyre kétféle sütit és két tortát.

Neszik, telefontokok és egyéb kütyük a jótékonysági vásáron


Az egyik süti, a banános elefántkönnycsepp az én kérésemre készült. Egy barna piskóta csepp alakúra hajtogatva, banános-tejszínes krémmel és banánszelettel a közepén, csokival leöntve.

A hosszú barna az elefántkönnycsepp :)

A másik egy gyönyörű epres kocka. Piskótaalapon frissen főzött eperlekvár és vaníliás-tejszínes krém. Minden szeleten szép tejszínhab-eper-mentalevél díszítéssel.

Nyamm... :)


A torták még ennél is érdekesebbek. Épp aznap volt a gyülekezetben egy kisfiúnak és egy kislánynak a szülinapja, és nekik nem lehet csak úgy egy egyszerű tortát készíteni, kell valami különleges.
Mégpedig egy autó formájú torta tejszínes csokikrémmel, és egy fenomenális lila habos-babos Barbie-torta vaníliás krémmel.
A 13. rajtszámú versenyző

Egészen élethű... :)

Íme Barbie... :)

Barbie, a verseny királynője :)

Aino és a torta. A leglegleglegtündéribb kép!

Ezek az arcok mindent elmondanak

Nem csak szép, de finom is! 

Mondanom sem kell, hogy Anyu elvitte a fődíjat ezekkel az alkotásokkal, bár hozzá kell tennem, hogy a többiek is nagyon kitettek magukért. Összesen 25 féle finomabbnál finomabb süti sorakozott az asztalokon.






 A képekért köszönet Hajninak! Ide kattintva megnézheted, még milyen gyönyörű fotókat készít.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése