Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. március 21., hétfő

A Womanity Fesztivál - interjú

Miközben készítgetem a megrendeléseiteket, anyagot szerzek be, varrok a termelői piacra, igazából a tavasz nagy szenzációja, hogy készülök a Womanity Fesztiválra! :)
Május 15-én lesz ez a nagyszabású fesztivál Budapesten, ahol megjelenek az új kollekciómmal. Hatalmas lépés ez, hiszen rengeteg ember ismerhet meg, akiknek remélhetőleg tetszenek majd az alkotásaim.
Néhány napja adtam egy interjút a Womanity Magazinnak, ami meg is jelent a honlapjukon. Olvassátok el! :)


Ahogy közeledik az időpont, egyre izgatottabb leszek. Vajon elkészül-e, amit tervezek? Kik látják? Akik látják tetszeni fog-e nekik?  Miből vigyek többet? Mire lesz nagyobb igény? Ez mind-mind fontos kérdés, amire igazán választ csak ott és akkor kapok. Tegnap kaptam meg a cikket átolvasásra. Elolvasás után bizonyos szempontból megnyugodtam, úgy látom profi csapat szervezi ezt a kiállítást, nyugodtan rájuk bízhatom magam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése