Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. április 15., szerda

Bordó-fehér ágytakaró

Nagy örömömre elkészült a bordó ágytakaró. Ennek a blokknak a jellegzetessége, hogy kilenc különféle anyagot egyforma négyzetre szabunk, majd a kilencet egymásra téve kilenc felé szabdaljuk. Ha ügyesen játszunk velük, akkor nem lehet két egyforma blokk. Nálam sajnos becsúszott egy kis hiba, de nekem így is tetszik. 

A takaró mérete: 200x130 cm. Flízzel béleltem, a hátlap pedig megegyezik az előlapon lévő fehér - valójában törtfehér  anyaggal. 







 A színes blokkok szélétől talpszélességnyire tűztem le. Gazdagabb tűzést is elbírt volna, sokat növelne az értékén. Igény szerint természetesen vállalom a több tűzést.

 A párnával már találkozhattatok korábban. 



A takarót szívesen elkészítem más méretben, tetszőleges színösszeállításban. 
Ez a takaró keresi a gazdáját. Szép ajándék lehet egy édesanyának anyák napjára, vagy születésnapra, egy barátnőnek, tesónak. Kiegészítőként rendelhető hozzá falvédő, fali zsebes tároló, fali pzs tartó, kispárna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése