Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. április 22., szerda

Ökoszatyor

Engem is elkapott az ökoszatyor láz. Minden foltos csoport tele volt vele hetekig, gondoltam megpróbálom. Kettőt gyártottam első kőrben, aztán nincs megállás.

Ezt magamnak varrtam:)

Gyönyörű, csajos és pöttyös pamutvásznat vettem a méteráruboltban a múlt héten, amit kiegészítettem rózsaszín illetve barna egy színűvel. Ezek a színek nagyon tetszenek így együtt. Szívem szerint csipkét is lopnék bele.








Nos, a kékfestőbe belecsempéztem némi csipkét. Egyforma méretű szatyrokat szabtam, a kettő között az a különbség, hogy az egyiket fehér ferdepánttal, a másikat csipkével szegtem-dekoráltam - a másik különbség a fülek hossza. Egyik kézben vihető, a másik vállra akasztható.



Most látom, milyen sok lehetőség rejlik ebben az ököszatyor projektben :)


Praktikusan összegombolható, kis helyen elfér a táskában, ha szükség van rá és kinyitod, akkor pedig a begombolós részéből egy praktikus zseb alakul a szatyorra. 

Szívesen elkészítem más anyagból, akár bélelt verzióban is!

Hogy nekem  miért tetszik ez az ökoszatyor?
- Amellett, hogy a nevéhez híven használatával kevesebb szemetet termelsz, mintha reklámszatyrokat használnál, van valami varázsa, valami elegancia abban, ha a boltban belenyúlsz a táskádba és kiveszed, mielőtt megkérdeznék, hogy kérsz-e reklámszatyrot? Kell a használatához egy kis rendszeretet, következetesség, ha kipakolsz belőle, akkor azonnal összehajtod és visszateszed a táskádba, hogy holnap is kéznél legyen. Persze az sem mellékes, hogy széééép!!!

 Anyáknapjára, pedagógus napra remek ajándék lehet! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése