Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. április 27., hétfő

Lila praktikus kozmetikai táska

Megláttam és megszerettem. Talán a kihívás miatt, amit láttam az elkészítésében, talán a praktikussága miatt.

 Lila rózsás pamutot, halvány lilát és csipkét választottam hozzá.
 Lényege, hogy van középen egy nagyobb összehúzható szütyőszerű része, két oldalt pedig még külön rekeszek.
 Az egyik részén 4 zseb, ahova egyenként teheted az apróságokat.
 A másik oldalon pedig egy nagy zseb, ami ráadásul átlátszó és cipzárral záródik - csipkével a mosolyod miatt!!!
 Nem csak kozmetikai dolgok tárolására hasznos, lehet pl. varráshoz használatos eszközöket is tárolni benne, gyógyszereket, utazáshoz akár egyéb apróságokat.
Ilyen oldalnézetből. Őszintén: nagyon jól néz ki. Nem egy hagyományos neszi, az már igaz! Ajándéknak nagyszerű lehet! Keresi a gazdáját, akit naponta elvarázsolhat a jól kihasználhatósága és a sok csipkéje!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése