Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. április 6., hétfő

Az én táskám


Ennek a táskának különös története van. Volt szerencsém részt venni egy marketing előadáson, ahol azt mondták, hogy a vállalkozásunk arca mi vagyunk. Ezen elgondolkozva természetes volt, hogy egy nagyon szép táskát varrok magamnak. Az alkalom is kínálkozott, ahol majd felavatom, Budapestre utaztam a gyerekeimmel találkozni. Előtte néhány nappal megvarrtam, a férjem azt mondta, hogy na, elkészült az 1001. táskád.... Minek ennyi? -

Nem is törődtem vele.
Másnap együtt mentünk bevásárolni, ahol a pénztárosnő nagyon megnézte és megdicsérte a színeit, a fazonját. A férjem ekkor öt centit nőtt. Adtam egy névjegykártyát a hölgynek, ajánlottam, hogy nézze meg a blogomat. Erre a párom még megtoldotta az ajánlást, hogy igen, ott nagyon sok szép dolgot lát még! Érdemes körülnézni! Látszott rajta, hogy büszke a feleségére. Ezen már csak mosolyogtam...  Azóta nem szólt egy szót sem az ezer táska miatt.

Most elhoztam megmutatni. Az érdekessége, hogy olyan, mintha direkt válogattam volna össze az anyagokat, pedig maradékokból készült. Van egy dobozom, ahova a pár centis maradék darabokat gyűjtöm. Ebből a dobozból válogattam ki a barnás árnyalatúakat és felszabtam 5x5 cm-es négyzetekre. Barna kabátszövet a hátulja, alja, oldala. Felül cipzárral záródik. egész szélességében egy három osztatú zseb van. A bélése fehér-drapp pamutvászon. A füle akkora, hogy vállon hordható.
Azóta már sokszor nagyon megnézték, megdicsérték, sőt volt, aki kérte neki is varrjak ilyent.

Van még abban a dobozban maradék...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése