Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. április 6., hétfő

Farmer táska

Valamiért nagy kedvencem a farmer táska. talán az elnyűhetetlensége miatt, vagy mert szívesen hordok farmert, vagy mert a régi már használhatatlan nadrág új életre kelhet, vagy mert annyira kimeríthetetlen a téma. Minden darab egyedi, még akkor is, ha esetleg a szabása egyforma. Ebből aztán tényleg nem születhet két egyforma.

 Egy A4-es méretű mappát befogadó méretű, vállon átvetve is hordható farmer táska legyen. Ez volt a megrendelő óhaja.
A farmer nadrág hátsó két zsebéből a táska elejére a fedlap alá két akár bérlet vagy papírzsebkendő vagy bármi gyorsan elővehető dolognak alkalmas két zseb készült.


A belsejét kockás anyaggal béleltem, teljes szélességében több osztatu zsebbel, amit a gazdája öröméért csipkével és még egy plusz pici zsebbel díszítettem. Itt is az elmaradhatatlan kulcstartó, hogy az ajtó előtt egy elegáns mozdulattal csak belenyúlsz a táskádba és azonnal kivehessed a kulcsodat.


A táska eleje lehajtható, két patenttal záródik. A fedlapot több féle farmer anyagból varrtam papírra varrós technikával.

A táska füle állítható hosszúságú, kielégítve azt az igényt, hogy akár átvetve is hordható legyen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése