Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. április 9., csütörtök

Tavaszi válltáska

Egy új, tavaszi táskát varrtam.

 Mérete: 30x24x6 cm a füle állítható kb 120 cm max hosszúságú.
A táska romantikus nyers alapon rózsaszínű rózsamintás pamutvászonból készült, zöld alapon világoszöld tűpettes anyaggal kombinálva. 



Bélését steppelt flízzel megerősített textillel oldottam meg. A bélés színe drapp-nyers színű. Belül egy egész szélességében átfutó zseb van, amit három részre osztottam. A zsebet ekrű csipkével díszítettem - a tulajdonos örömére! - hiszen ezt csak ő látja:).


 Kulcstartó teszi még komfortosabbá. Egy hosszú pántra karabinert varrtam, amire rácsatolható a kulcscsomó. Ennek segítségével egy elegáns mozdulattal azonnal kivehető a kulcs egy kézzel, nem kell sok ideig keresgélni a táskában. A táska tartásáról közbélés gondoskodik. 





A lehajtható fedele mágnespatenttal záródik. A mágnespatent fölé erősítettem - még csak a fotózás kedvéért egy szintén zöld pöttyös anyagból készült masnit. Ezen a masnin még lehet változtatni. Akár a színén, akár a méretén, akár az elhelyezésén. Kérésre szívesen erősítem kitűző alapra, hogy bármikor lecserélhető, áthelyezhető legyen - akár kabátra is.


A táska füléről még annyit, hogy erős hevederből készült, amit szintén a pöttyös anyaggal díszítettem. Nagyon mutatós, igazán feldobja az egész táskát. A táska fülét az oldalához varrtam, erős tartós táska készült belőle, ami a tulajdonosát hosszú időn keresztül szolgálhatja.


Összességében úgy érzem tavaszi táska, csajos, romantikus kivitelben, szeretettel ajánlom anyáknapjára, szülinapra, névnapra, vagy csak úgy magadnak, mert tetszik.

Szívesen megvarrom igény szerint más színben, nagyobb vagy ennél kisebb méretben is.
Holnap nézzél be újra, bemutatom a laptop táskát - ugyanezen anyagkombinációból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése