Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. április 21., kedd

Laptop táska romantikus stílusban

Megrendelésre készült ez a rózsás, zöldes laptop táska. Aki kedveli a romantikus, csajos holmikat, annak biztosan bejön ez a fazon.




 Belül rózsaszín pamutvászonnal béleltem és széles rózsás tépőzáras pántot varrtam bele, ami a laptopot a táska falához rögziti.


A korábban bemutatott válltáskával együtt igazán mutatós!





Egy külső cipzáras zsebbel készült, kis kézi füllel és egy vállon átvethetővel opcionálisan.
A táskát flizzel és táskamerevítővel tettem jó tartásúvá. Méretre készült, a gazdája új laptopjához.

Szivesen elkészítem más színben, a Te laptopodhoz is! A kis táska  is gazdára lelt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése