Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2015. április 23., csütörtök

Vintage stílusú táska

Véletlen született:)

Legutóbb, amikor Budapesten jártam vettem egy csíkos anyagot. Tegnap letéptem belőle 10 cm-t, hogy szatyor fül legyen belőle, aztán meggondoltam, visszaakasztottam a többivel a helyére.
Egész délután ez az anyag járt a fejemben, nem hagyott békén. Kipróbáltam, milyen lenne barnával, milyen lenne rózsással, rózsaszínnel, csipkével. Végülis összevarrtam a barnával és a rózsással egy húsz cm széles hosszú csík lett belőle. Levasaltam, összehajtottam, tervezgettem, hogy hol vágom el, hova teszek csipkét és milyent, de hagytam egy éjszaka, had érjen.

Reggel már tudtam, milyen legyen. Lenvászonnal kombináltam, farkasfoggal és széles csipkével díszítettem.





Állítható hosszúságú fülét két fakarika díszíti. Közbélés teszi jó tartásúvá.  Cipzárral záródik, nyersszinű vászonnal béleltem és egész szélességébe több részes zsebet varrtam.
Jó tartású, kellemes színű táska csipke kedvelőknek, azoknak, akik szeretik a föld színeket. Jól esik ránézni a színei annyira egyben vannak!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése