Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. október 6., hétfő

Hóbortos táska

Már jó ideje gondolkodom azon, hogy valami extrém, valami nagyon különleges táskát alkossak. Mindig az a vád ért Zsuzsi részéről, amit Anyu nagy meggyőződéssel helyeselt, hogy öregasszonyosakat varrok.
Hát én most beújítottam :)


Egy aktív pillanatomban megterveztem egy darab papírra, aztán Zsuzsi összeválogatta az anyagokat. Bátorított a merész, nem harmonizáló színek párosítására - ami megmondom nagyon nehezemre esett!



Ez lett belőle: Szürke-fekete betű mintás anyag türkiz vászonnal és a vagány hétköznapiságot gyöngyökkel és ezüst színű gombokkal tettem még feltűnőbbé. A végeredmény annyira tetszett, hogy néhány nap múlva még egy ugyanilyent varrtam. Az egyik valószínűleg Bréma utcáin lesz látható egy fiatal lány vállán, a másik még keresi a gazdáját itthon.


A következő, ami nagyon hasonlít rá, ez a bordó-fekete, szintén gyöngyökkel, de arany színben és arany gombokkal. Patenttal záródnak, belül vászon bélés. Közepes méretű táskák, amibe a szokásos pénztárca, telefon, kulcstartón kívül még egy esernyő, esetleg fél literes vizes palack is elfér. 
A Meska boltomban megtalálod és megvásárolhatod.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése