Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. október 7., kedd

Bohém táska

Belejöttem az extravagáns táskákba... Íme a második különlegesség:



Kockás szövet, pöttyös vászon kombinációja. Különlegességét nem csak a színek, minták párosítása adja, hanem a fedelének a formája és a fedelén található "szőrös fonal" díszítés - ami Anyu szerint ronda. Szerintem különleges. 
Mint az újabb táskáimnál ennél is különleges fül megoldást alkalmaztam: egy fül, de nem a megszokott módon a táska két szélén, hanem a hátulján, ahogy a kettőt szoktuk elhelyezni. Tökéletesen funkcionál! Nem is tudom, eddig miért nem csináltam így?!

Ennek a táskának a színösszeállítása még megihletett egy hóbortos táska varrásra is! Olyan szép együtt ez a két anyag!




És végül bármelyik táskához kiegészítőként egy neszi: kockás szövet, barna pöttyös masnival.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése