Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. október 8., szerda

Nagy táska farmer kockákból

Nagy kedvencem a farmer! Több okból is: strapabíró, változatos, jól illik a hétköznapi öltözethez - és azt hittem olcsó is. Megkértek, hogy varrjak egy szatyor jellegű táskát 35x40 cm méretben. Örültem, hogy ez gyorsan meglesz, hiszen a külső és a belső anyagot kiszabom, belevarrom a fület és a cipzárt és készen is van.
Na, de ekkor jött az igény másik fele: farmer kockákból! Aha, egy-két farmer szárat levágni és méretre vágva újra összevarrni nem nagy dolog, de ehhez 36 db 10x10 cm-es négyzetet kellett először kivágni, majd összevarrni és letűzni. Elmondhatom, hogy elég drága szatyor lett belőle a ráfordított több órás munka miatt!



De még így is megéri! Egyedi, erős, sokoldalúan kihasználható táska. Akár suliba, akár munkahelyre, akár bevásárolni hordható. Hozzá illó válltáska is készül, jövök, mutatom! :)

Szívesen készítek méretben, színben eltérőt is rendelésre! Ez a termék is a Meska boltomban megvásárolható és megtekinthető!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése