Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. október 10., péntek

Macska kicsit másképp

Nem bírom ki, hogy ne mutassam meg legújabb neszimet, amit különösen macska rajongóknak ajánlok. A termék még fejlesztés alatt van, tehát a későbbiekben más színösszeállításban és méretben is találkozhattok vele. Ez most olyan nagyra sikerült, hogy egy komolyabb sminkfelszerelés vagy pipere készlet is elfér benne.
A mostanában kedvenc barnás anyagokat választottam, ami teljesen új: kipróbáltam az új táskamerevítőt. Mostantól a táskáknál is fogom alkalmazni ezt az anyagot, ami a pamutvászonnak és egyben a táskának jobb tartást biztosít. 

A termék megtalálható és megvásárolható a Meska boltomban!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése