Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2014. október 9., csütörtök

A kis farmertáska

Kértek egy 15x25 cm méretű farmer táskát. Bevallom, még ilyen pici farmer táskát nem varrtam. Eddig úgy képzeltem, hogy éppen azért farmer, hogy sok mindent lehessen benne cipelni és ahhoz nagy hely kell.
A végeredmény viszont tetszik!



A nagy szatyor
A nagy szatyor párjaként fogja élni az életét, ezért egyforma anyagokból készültek. Megterveztem, majd szabásmintát gyártottam hozzá. Különböző farmer négyzeteket varrtam össze a szabásminta méretének megfelelően. A kérés úgy szólt, hogy kicsi és nagy fül is legyen rajta, de a kicsi fül sem kézben hordós, hanem 50 cm-es vállra akasztós - erről lebeszéltem a megrendelőt, mert egy nagy füllel viselve a két viszonylag nagy lelógó fül nagyon bután nézne ki.
Így néz ki belülről

Az elején egész szélességében egy lehajtós fedelű zseb van, ami most divatos módon záródik. A belsejét steppelt selyemmel béleltem, belül egy csipkével díszített zseb van a mobil részére, vagy akár valami apróságnak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése