Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. szeptember 30., vasárnap

Utazós nyakpárna

Ma végre elkészült három darab utazós nyakpárna a gyerekeimnek. Gábor a feleségével hamarosan hosszú autós útra megy - Lipcsébe. Arra gondoltam az utazáshoz jól jönne nekik egy ilyen párna, amelyik éppen pihen, annak. Gáborral beszéltünk róla és mondtam, hogy úgyis egyikük vezet, ezért talán elég egy is, de azt kérte, hogy neki is varrjak egyet. Persze szívesen. Zsuzsi is régóta kéri, amikor egy-egy hosszabb útra megy milyen jól jönne neki. Na, ma Zsuzsival neki álltunk és mindjárt 3 db-ot legyártottunk. Én szabtam, varrtam, Zsuzsi megtömte szivaccsal. Már tegnap este elkészítettünk pár próbadarabot, mindegyiken egy kicsit alakítottunk. Először rövid lett, aztán túl nagy az ív, aztán az volt a baj, hogy a hátsó része kerekített, túl vastag volt. Végülis egy ilyen egyenes hátsó felű, elől jól nyakba lógó duci lett a befutó. Mindhárom db egyforma. Nagyon puha plüss anyaggal borítottam. Gábornak sötét kéket, Katának és Zsuzsinak bordót. 
Kellemes puha tapintású az anyaga. 

Zsuzsi éppen most teszteli a buszon Budapestre tart. Konzultáltam vele telefonon és elmondta, hogy még lehetne egy kicsit vékonyabb hátul és még sem csücskös, hanem lekerekített és az eleje kb 5 cm-rel rövidebb. Na a következők ilyenek lesznek:)




A párna rendelhető. Darabja 1500 Ft, elkészítési határidő 2-3 nap.
Megrendelést, vagy bármilyen érdeklődést, megjegyzést az alábbi e-mail címre várok:
ombolicu@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése