Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. szeptember 12., szerda

Lila csajos táska Sasinak

Szombaton Kati megkért, hogy a lányának varrjak egy táskát. Nagy örömmel vettem a felkérést, egyrészt azért, mert nagyon szeretem Sasit, másrészt pedig mert olyan jó valakinek varrni. A színben nem nagyon tudtak dönteni, így én választottam egy olyant, ami nem annyira kényes, viszonylag sok holmihoz illik és olyan Sasis. Remélem a tulajdonosa is így gondolja, mert a szívemet- lelkemet belevarrtam - persze anyag is van benne.
Anyagnak egy lila kordbársonyt választottam, a bélése apró kockás rózsaszín vászon, flízzel béleltem a tartás miatt. Állítható a füle, hogy akár vállon átvetve is hordható legyen. Belül egész szélességében kapott zsebet, amit két részre osztottam. A zseb a külső anyagából van, egy lila csipkével díszítve. A két réteget szabad gépi tűzéssel tűztem egymáshoz. Díszítésként gyöngyház gombból varrtam virágot rá, kézi hímzéssel kiegészítve. Cipzárral záródik.


Nagyon kíváncsi vagyok, tetszik-e majd Sasinak. Szombaton kiderül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése