Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. szeptember 12., szerda

Wc papírtartó

Hétfőn este egy praktikus dolgot varrtam. Úgy kezdődött, hogy szombaton a gyülekezetben az alagsori wc-t használtam, amikor láttam, hogy egymás tetején van három tekercs papír a papírtartóban - gondolom azért, ha elfogy legyen... - mondanom sem kell egyik azonnal megindult és a wc-ben kötött ki. Jól körülnéztem és láttam egy nagyon alkalmas fűtés csövet, amire úgy gondoltam fel lehetne akasztani egy papírtartót.
Tegnap este kerestem egy olyan anyagot, ami nem túl kényes, de azért szép, erre a virágosra esett a választásom, a festett rozsda színűvel béleltem és fakarikát varrtam a végére, amivel akár egy fogasra is akasztható lenne, de ott csak cső van, ezért Géza ma hozott egy kampót hozzá.
Szívesen varrok rendelésre bármilyen színben, akárhány férőhelyeset. Ára 1500 Ft - ami méret függvényében változhat.  Ez a 4 gurigás karikával együtt betárazva 90 cm hosszú.

Lesznek még testvérei!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése