Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. szeptember 8., szombat

Romantikus rózsás

A romantikus rózsás táskát mutatom be ma. Talán már egy éve is van, hogy vettem ezt a gyönyörű rózsás anyagot. Azóta gyakran elővettem, hogy valamit varrni kellene belőle, de valahogy mindig másra esett a választás. Most viszont tudtam, hogy valami romantikus kell a csíkosak után, ezért aztán őt választottam. Találtam hozzá a festett anyagaim között egy olyan zöldet, hogy csak na! Szóval éppen hozzá illő ez a zöld. Így született ez a hatalmas táska, amit mondjuk bevásárláshoz vagy akár strandoláshoz ajánlok. Mérete alapján igazi malaclopó kategória. Magassága: 35 cm, szélessége fent: 44 cm, lent: 16 cm. Füle 29 cm.
Fehér vászonnal és flízzel béleltem. A három réteget függőlegesen hullámos varrással varrtam egymáshoz. Belül kapott a külső anyagból egy zsebet, extraként pedig egy 45 cm-es pántra varrott karabinert a kulcsoknak. A füle széles, erős, amit fa karikákkal díszítettem. Két kiegészítőt is varrtam hozzá. Egy papírzsebkendő tartót és egy neszit.

Romnatikus sajátfestésű anyaggal napfényben


A romantikus kiállításon a kiegészítőkkel
Neszi és zsebkendő tartó


A táska eladó. Ára kiegészítőkkel együtt: 3.500 Ft.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése