Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. október 1., hétfő

Falvédő hővisszaverővel

Már egy hete készül ez a falvédő Editnek. Utólagos névnapi ajándék. Valami nagyon praktikus dolgot szerettem volna varrni neki. Mivel jön a hideg és tudom, hogy az irodában gyakran mondogatta az elmúlt télen, hogy jön a derekára a hideg - egy falvédőt terveztem és varrtam neki. Különlegessége, hogy rendesen flízre tűztem rá az előlapot, de a hátlap és a szendvicselt előlap közé két réteg hőtükröt is szabtam. Remélhetőleg betölti a funkcióját. Annyi biztos, hogy a dekorációs szerepének eleget tesz. Nagyon illik az irodába. Még keresek egy férfit, aki felrakja majd a falra. 

Anyaga nyers lenvászon, saját festésű anyagokkal, stilizált virágokkal díszítettem. Szabad gépi tűzéssel tűztem - kukacoltam.  5 kis füllel rúdra akasztható. 
Mérete: 60x74 cm. 
Rendelhető! Ebben a méretben hővisszaverővel 8500 Ft. Elkészítési határidő: 3-4 nap 
ombolicu@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése