Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. október 19., péntek

Táska a legjobb anyukának

Szombaton mutatta Anyu, hogy elromlott a táskáján a cipzár, kérte, hogy varrjak helyette egyet. Eszembe jutott, hogy akármit kérek Anyu azonnal megcsinálja nekem. Varrni sem tudnék ennyit, ha helyettem nem főzne és mosna. Minden elkészült munkámat neki mutatok meg először és lelkesít a dicséretével. Ha a munkámban kell segítség, félrerakja a saját dolgát és azonnal segít. Hálátlanság lenne nem azonnal teljesíteni a kérését. Ezért szombat este nekifogtam és varrtam egyet. A cél az volt, hogy kb. mindenhez hordható legyen, beleférjen a Biblia, énekeskönyv, egy üveg víz és még az Apu cuccai is, mert az utóbbi időben az Ő könyveit is Anyu viszi. Szóval viszonylag nagy táska kellett. Ezt a bársonyt és a bélés anyagát két hete vettem egy Budapesti utam alkalmával. Már akkor úgy gondoltam, hogy ezekből egy táska lesz.





Az elejét foltvarrós technikával készült blokkok díszítik. Cipzárral záródik. Belül egész szélességben zseb, amit 4 részre osztottam és selyem szalaggal díszítettem. Amint már az utóbbi időben minden táskámba, ebbe is került egy hosszú pántra varrt karabiner a kulcsok részére. A két réteg közé flízt varrtam, ettől puha tapintású, de jó tartású a táska. A fülét a bélés anyagával kombináltam, hosszú, vállon hordható.
Van még az anyagból, rendelésre szívesen elkészítem még egy példányban:) Ára 2500 Ft.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése