Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. október 27., szombat

Ihletforrás

Krampuszka a kiállításra készülő varrásokon próbálja felhívni magára a figyelmet. Nem viseli, ha mással foglalkozunk és nem vele.




Szerényke a fotózáskor ellenőrzi, hogy minden rendben megy-e.

Sári az ex kandúr:) Ő a kedvencem. Előszeretettel tartózkodik a varrósarokban. Legszívesebben a flíz közé bújik.


 A vasalópárnán is remekül érzi magát
Válogat a gombok közül. Ezt ugye senki nem hiszi el, látva ezt a tekintetet.... Igazán tesz az egészre és aludna, ha hagynánk...

...mondjuk így

Napozni és szépítkezni is itt szokott.


Ezek után már senki nem csodálkozik, hogy néha egyikük-másikuk felkerül egy-egy munkámra:)
Ez egy táska Zsuzsinak. Már egy éve hordja és ma is a kedvence.
Ez a kép a Zsuzsi albérletének falát díszíti, hogy ott se legyen macska nélkül:) A kép a kiállításon készült.
Ez a zsebes tartó szintén Zsuzsié, hogy a fenti macska ne legyen egyedül:) (a kép a kiállításon készült)



És egy utolsó maccs, két párnát vittem a kiállításra, ami Gáboré és Katáé lett, aztán ahogy odaadtam nekik valakinek éppen megtetszett és még két példányban megvarrtam és eladtam.

Már tervezem a következő macskás varrást. Egy neszi lesz Hajninak az Ő fekete Ör-Dög macskáját is megörökítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése