Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2013. január 17., csütörtök

Városkép variációk

 Változatosságra vágytam a táskagyártás egyhangúságából. Az történt, hogy Dia barátnőm karácsonyra egy papírtasaknyi ajándékkal lepett meg. Nagyon örültem a tartalmának, amit nagyon gondosan válogatott össze a részemre, mégis a csomagolása az, ami a tartalomnál is  mélyebb nyomot hagyott bennem - annyira, hogy megvarrtam. Most már 3 variációban. A történethez hozzátartozik, hogy Zsuzsi kockás papírra megtervezte a várost, majd ez alapján kemény papírból sablonokat készítettünk. A szabást és a városépítést - a házak elrendezését is közösen végeztük. Szívesen gyártunk belőle sorozatot, nagyon izgalmas munka!







 Ez volt az első elképzelés, nagyon tartka nyers alapra

 A második sötétebb festett alapra festett anyagokkal - már csak 4 szín felhasználásával kicsit visszafogottabb. Még nem tudom mi lesz belőle. Várok ötleteket, javaslatokat! A mérete:25x33 cm.



Egy éjszakai város sötét mintás anyagokból - itt is csak 4 színnel. Az ajtók, ablakok sárgák, a háttér sötétkék.  Mét ő is félkészen van. További felhasználásra szintén ötleteket várok! Mérete megegyezik az előzővel.







 A falikép eladó! Szívesen megvarrom más méretben, színösszeállításban is!


És az ötletadó tasak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése