Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2013. január 10., csütörtök

Falvédő Katának és Gábornak


 

 Kata és Gábor Lipcsében kezdik közös életüket. Emeletes francia ágyuk van, amit a szoba sarkában helyeztek el. Gábor több képet küldött róla, hogy el tudjam képzelni és megnyugodjak, hogy van hol aludniuk. (Többször küldd képet arról is, hogy mit esznek, nehogy azt gondoljam, ha olyan távol van tőlem, akkor éhezik. )
Az ággyal kapcsolatban olyan gondja volt, hogy kellett volna valami polc föléje, amire könyvet, papír zsebkendőt, telefont stb. tehetnek. Nekem viszont az az öltetem támadt, hogy egy falvédő lenne jobb, mert az a hideget is kivédené a fejüknél. Megterveztem egy falvédőt, amin középen egy pzs tartó, mellette két oldalt egy-egy tároló, amiből az egyiket zacskóval kibélelve szemetesként használhatnak, a másikban Kata a cukormérőjét, italát teheti bele, a legszélén pedig egy-egy zseb könyveknek, telefonnak. A két tárolót mágnespatenttel erősítettem oda, hogy levehető legyen. Kata kérése volt, hogy két állatka legyen valahol a falvédőn: egy cica és egy maci. A többi zsebet virággal díszítettem. Az alapja nyers színű vászon, fíz közbélés ad jobb tartást és hőszigetelést neki.



Mire megterveztem a fejfelőli részt, Gábornak az jutott eszébe, hogy a másik oldalra is jó lenne egy falvédő. Egyet értettem vele, ezt is megterveztem. Erre 4 nagy zsebet varrtam, különböző színű virágokkal díszítettem.




 Macskán kívül nem nagyon varrtam még más állatot, ez is elég nagy fejtörést okozott, hogy milyen legyen.
A papír zsebkendő tartót saját festésű anyagból készült szívekkel díszítettem.


A zsebek készülőben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése