Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2013. január 5., szombat

Szürke táskák sorozatban

Szilveszterkor mindenki azzal töltötte az idejét, amit a legjobban szeret csinálni - én varrtam és nagyon jól éreztem magam! Kiszabtam és megvarrtam 6 db táska bélését és 4 db táska külsejét. Összeállítani sajnos nem tudtam, mert hiányzott a közbéléshez való flíz. Ezt csütörtökön sikerült vennem és csütörtök este gyorsan meg is varrtam 4 db táskát, amit pénteken már föl is raktam a Meska boltom polcára. Sorozatgyártásba fogtam.  Ezentúl mindegyikből 2 db készül, rájöttem, hogy két db megvarrása nem dupla idő! Szalagmunkában sokkal gyorsabban megy. 






A szitakötős táskák után - ugyanaz a fazon, de hímzéssel díszítve. 



A táskák bélése kék vászonból készült, a zsebek kék festőből az elmaradhatatlan csipke díszítéssel.
                                      

Együtt a kettő....


 Ez egy viszonylag nagy táska - A4-es állítva kényelmesen belefér. A füle állítható, olyan hosszú, hogy akár vállon átvetve is hordható. Szintén szürke szövetből készült, az elején kockás díszítéssel és egy gombbal. A táska mágnespatenttal záródik.



Ebből is kettő készült

                                      
A bélések kék vászonból készültek a kívül látható kockás anyagból pedig zsebeket varrtam - csipke díszítéssel. A világos pánt végén karabíner van kulcstartónak.

A minőség ellenőr minden varrást ellenőrzött és nem talált hibát rajta.

A táskák rendelhetők, megvásárolhatók! A négylábú munkatárs nem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése