Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2013. január 15., kedd

Három újabb táska a rongyoszsákból


Nagy elhatározásra jutottam a takarékosság  (pénz és hely takarékosság!) jegyében nem vásárolok új anyagokat, hanem a 9 banános doboznyi felhalmozott alapanyagot használom el hacsak lehet. Na egy ilyen szemle alkalmával akadtam rá ezekre a csoda szép anyagokra, amiből az alábbi három azonos fazonú, de más-más méretű táska készült.  A fazon neve: lusta lány táskája. Azért amikor a negyediket készíti az ember ebből a fajtából két napon belül, azért ugye rácáfol a névre? 


Az idei év divatszíne a smaragdzöld, amit hozzá nagyon illő tarka bútorszövettel kombináltam. A táska elég nagy ahhoz, hogy A/4-es méretű könyv kényelmesen belefér. mágnespatenttal záródik, belül több osztatú csipkés zseb, kulcstartó található.




A fenti tarka anyag, de ezt bordó vastag selyemmel kombináltam, a táska maga valamivel keskenyebb és alacsonyabb az előzőnél. Belül szintén több osztatú zseb és kulcstartó.

Ugyanaz a fazon, de vagányul alacsony, széles formával. A barna alapon zöld leveles egy vastagabb selyemszerű anyag, a közepén lévő zöld pedig sajátfestésű vászon. 

 És így néz ki belül. Szép, alapos kidolgozás, sok belső zsebbel, a könnyebb rendszerezhetőség kedvéért. Tépőzárral záródik.


A táskák 3000 Ft-tól megvásárolhatók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése