Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2013. január 7., hétfő

Barna táskák

A suszternak lyukas a cipője a régi mondás szerint és mennyire igaz. Egy olyan táskával jártam mostanában, ami már szégyen. Úgy döntöttem, hogy egy nagy barna táskát varrok a régi nagy helyett. Elsőnek ezt a szép háromszögekkel díszített táskát varrtam, de mire elkészült rájöttem, hogy nem az én stílusom és ráadásul kisebb is mint amit szeretnék.


 Egy új fazont próbáltam ki. Tulajdonképpen egyszerű, de én egy kicsit megbonyolítottam ezekkel a kis háromszög díszítésekkel. Gazdáját várja ez a táska! Barack színű béléssel, sok zsebbel, amiket csipkével díszítettem. A táska mágnespatenttal záródik. Két féle anyagból készült, egy barna egyszínű szövet, barna fényes selymes hatású bársony betéttel. A háromszögek színes, saját festésű anyagokból készültek.


Végül is ez lett az enyém. Ez éppen olyan nagy, amilyent szeretnék és a formája is tetszik. Ma kipróbáltam, nagyon tetszik. Kényelmes nagy, sok zseb van belül, hosszú pánt a kulcsoknak. A füle éppen akkora, hogy vállon hordható legyen - még kabátban is. - Ja, és tetszik a kolléganőknek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése