Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2013. január 24., csütörtök

Fél tucat telefontok




 Sokak kedvence az alábbi kékfestő anyagból készült telefontok. Fehér selyemszalaggal, csipkével, szegővel és fehér patenttal és sok szeretettel készült ez a népies hatású tárgy.





  





 Ma ezt varrtam: egy régi ingből készült. Az ing színei nagyon hasonlítanak azokhoz, amilyeneket festeni szoktam, ezért is tettem el valamikor. Ma ráakadtam és alkottam. Egy saját festésűvel szegtem, három yoyót ragasztottam díszítésként rá. Tépőzárral záródik. Egy kicsit szélesebb lett a fenti telefontokoknál, akár pénztárcának vagy bármi tartónak használható.


A telefontokok megvásárolhatók.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése