Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. november 13., kedd

Vásárlás, rendelés

Többen kérdeztétek, hogyan lehet megvásárolni a blogon szereplő termékeket. Nagyon egyszerű.
Van egy kis webboltom a Meskán, amit itt találtok. A boltban minden termék megvásárolható vagy ha már elkelt, rendelhető, de akár más méretben/színösszeállításban is, mint ahogy a képeken szerepel.
Akinek egyéni kívánsága van, az ombolicu [kukac] gmail [pont] com címen keressen. Ahogy látjátok, a blogon szereplő alkotások jelentős része megrendelésre készült, szóval nem rettenek vissza a kihívásoktól.

Még egy nagyon fontos információ: A webshopban illetve a blogon található képeken esetlegesen szereplő valódi hús-vér macskák NEM eladók! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése