Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. november 12., hétfő

Kártyatartó Anitának

Anita már nagyon régen kért tőlem egy kártyatartót sok-sok kártyájának. Egyszerűen tologattam, halogattam a már félig kész tartó befejezését, mert valahol elakadtam vele, aminek a megoldása nem akart jönni. Egyszerűbbnek látszott elölről újat varrni. A múlt héten vettem néhány nagyon szép ciklámen színű anyagot, ami tudom, a kedvenc színe. Az este nekiláttam és varrtam egy szép, sok férőhelyes kártyatartót. Remélem azért még örülni tud neki, ha ilyen későn is készült el...



Négy féle ciklámen színű anyagból készült patchwork technikával. Egy átlátszó műanyag gombbal záródik.


Amint látszik nagyon sok kártya fér el benne.

Rendelhető más színben és méretben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése