Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. november 12., hétfő

Karácsonyra készülve...

Egy karácsonyi képet varrtam ajándék lesz belőle. Az ősszel méregdrágán vásároltam három különböző karácsonyi anyagot Budapesten egy nagy patchwork boltban. Fogalmam sem volt, hogy mi lesz belőle, de ma reggelre megálmodtam, délre megvarrtam. Egy karácsonyfa gomb-gömbökkel díszítve. Ajtóra, előszoba falra, irodába vagy bárhová felakasztható. Kellemes színösszeállítás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése