Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2012. november 18., vasárnap

Csinos barnák



Rendelésre készült ez a két táska. Két különböző fazon. A közös bennük, hogy barnásak, a bélésük pedig egyforma.

Ez a sötétbarna táska a mostani kedvenc fazon egy újabb darabja.



Sötétbarna kabátszövetből készült, díszítésként egy 6 szirmú virág kitűzőt varrtam rá arany gomb középpel. A virág levehető, vagy máshová is feltűzhető.



A másik táska anyagával már találkozhattatok néhány bejegyzéssel előbb, amikor két álló fazonú válltáska készült belőle. Megtetszett valakinek, de addigra már gazdája akadt a két előzőnek. Még volt annyi anyag, hogy egyet varrtam belőle. A kérés az volt, hogy fekvő alakú legyen.
A fedele két patenttal záródik. Belül egész szélességben cizpázos zseb, másik oldalon 3 osztatú zseb van és kulcstartó.


Kértek hozzá kiegészítőket is. Egy kis szütyőkét és egy pzs tartót készítettem. Mivel kevés volt az anyag, ezért a két táska anyagát kombináltam a kiegészítőkhöz.



Nem a szütyő kicsi, hanem a levél nagy... :) 


... és együtt.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése