Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. február 7., vasárnap

Tavaszi kollekció

Kedves Olvasóim! Örömmel jelentem be, hogy valódi mérföldkőhöz érkeztünk. Elkészült az első igazi kollekcióm és a termékeket tartalmazó katalógus Zsuzsi közreműködésének és kitartó munkájának hála. Ilyen, ha az embernek van egy ügyes, sokoldalú lánya is! Igyekeztem megtalálni azokat a használati tárgyakat, melyeknek eddig nagy sikerük volt a megrendelőim körében. Célként határoztam meg, hogy a munkadarabok egységes arculattal, rendelkezzenek, egymással kombinálhatóak legyenek.






Kétféle színvilág jellemzi, az egyes termékek egymással is összhangban vannak.. A barnás-zöldes természetes színek és a bordó, karakteres színek egészítik ki a nyers pamutvásznat, táskák esetében a lenvásznat. Továbbá fontos szempont volt, ahol lehet a természetes anyagok felhasználása - ettől csak helyenként a merevítő közbélés esetében tértem el. 
A lakáskiegészítők beilleszthetők a népies, hagyományos és a modernebb környezetbe is. A mostanában újra divatba jövő barnás otthonok igazi színfoltjai lehetnek.
A táskák, táskakiegészítők szintén ebben a két színvilágban készültek, nyers lenvászon alappal - tekintettel  a tavaszi világosabb ruhákra. Együtt és külön is nagyszerű ajándék válhat belőlük anyáknapjára, névnapra, nőnapra, születésnapra. Elsősorban azoknak a hölgyeknek ajánlom, akik kedvelik az egyedi, természtes,  kézműves dolgokat.

Itt jogos a kérdés, hogy mennyire egyedi valamit katalógusból rendelni? Mivel kézzel készülnek, egészen biztos, hogy nincs két teljesen egyforma darab.  Színben, színkombinációban lehet eltérés közöttük.

Örömmel veszem a véleményeket, javaslatokat a továbbiakra nézve. 
Termékeket emailben, vagy telefonon, vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon ami a blog jobb oldalán található tudtok rendelni. 

Viszonteladóknak is szívesen varrok - egyéni árajánlat alapján.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése