Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. február 8., hétfő

Régi idők úti poggyásza




A tavaszi kollekció legjelentősebb darabja ez a táska. Igazi ínyencség lehet a táskamániások körében. Egy olyan fazont szerettem volna alkotni, ami akár az idősebb, akár a fiatalabb korosztály számára vonzó lehet. Mivel ő készült utolsónak a kollekció tagjai közül, ezért volt időm jól átgondolni, inspirálódni. Amit tudtam, hogy bélyeg technikás lesz, mint a többi .Kiinduló pont a korábban felhasznált anyagok, színek voltak.



A táska egy nagy pakolós, munkába vagy iskolába járós táska. Méretét tekintve akár a laptop vagy nagyobb mappák is beleférnek. Sok belső zsebet varrtam bele azért, hogy szép rendet tarthasson a gazdája. Kulcstartó gondoskodik arról, hogy bosszankodás nélkül nyithassunk ajtót fáradtan, felpakolva hazaérkezéskor. 

A táskát táskamerevítővel béleltem, az alját duplán a jó tartás miatt. A csipkék után a fülek adják az igazi eleganciát. Ez alkalommal a természetes hatás kedvéért barna.textilbőrből készítettem, olyan hosszúra, hogy könnyen vállra vehető legyen akár kabátra vagy akár a nem éppen vékony hölgyek számára is. 
Ahogy a képeken látszik két variációban készült. Bármennyiszer is újra varrom mindig más és más lesz, mert a színes kockák a véletlen játéka szerint követik egymást. 
A színeshez a föld színeit használtam: barnákat, zöldet, bordót. Kicsit játékos, semleges színvilág, jól kihasználható. 
A bordó igazán komoly, határozott, karakteres. A csipkék teszik igazán nőiessé, romantikussá. Egy kedves  vásárlóm szerint olyan régi idők úti poggyász hangulata van. És igen, ha megnézzük valóban. A kis táskával együtt akár szettet is alkothat kisebb utazáshoz.


Azok a hölgyek, akik kedvelik a romantikus, természetes hatású, csipkés dolgokat, azoknak nagy örömöt tudsz szerezni egy ilyen darabbal. Biztosan nem marad észrevétlen aki ilyen táskával jár. Rendeld meg a kedvenc színedben és söpörd be az elismerő pillantásokat amikor viseled.

A táska megrendelhető a blog jobb oldalán lévő kapcsolat felvételi űrlap segítségével, vagy emailben: ombolicu@gymail.com, vagy telefonon: 20/7722240



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése