Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. február 9., kedd

Szívecskés táska

A tavaszi kollekcióm második darabja ez a táska. Tapasztalataim szerint vannak nők, akik a nem túl nagy táskákat részesítik előnyben, (mert úgyis hordanak maguknál ökoszatyrot.)
Gömbölyített alja és a lehajtóját díszítő szabálytalan szív kedvessé teszi. Mérete akkora, hogy az éppen szükséges női apróságok elférnek benne, mint pénztárca, telefon, kulcsok, határidőnapló,  egy üveg víz vagy egy esernyő.







A táska lehajtója mágnespatenttal záródik. Textilbőrből készült a füle, ami állítható hosszúságú. A nyers lenvászonból készült táskát bélyegtechnikával és applikálással készült részek díszítik.
                                      
Ebből is két színvilágot készítettem bordó és barnás-zöldes színekben.

Munkába, randira, városnézésre tökéletesen megfelel. Azoknak a hölgyeknek ajánlom, akik kedvelik a kis méretű, egyedi, különleges táskákat.
Remek kiegészítője a táskáknak a következő blogbejegyzésekben és a katalógusban is látható kozmetikai táska/tolltartó és a naplóborító.

                                       
Szívesen elkészítem más színben is igény szerint.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése