Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. január 20., szerda

Foltvarró jelöltek első foglalkozása

Régi álmom látszik valóra válni azzal, hogy Hidason is alakul foltvarró kőr. Az egész úgy kezdődött, hogy három évvel ezelőtt a facebookon közvélemény kutatást csináltam, hogy lenne-e igény arra, hogy a hidasi foltvarrók összejárjanak, együtt alkossanak. Akkor nem volt meg a megfelelő számú jelentkező, ezért le is tettem róla. Néhány héttel ezelőtt viszont a fb. felhozta a régi hirdetést én pedig megosztottam és lássatok csodát, sorba jöttek a jelentkezők, akik szívesen részt vennének a foltvarró kőr alkalmain. 
Az első jelentkezőnek elmagyaráztam, hogy ez egy három évvel ezelőtti történet, a második jelentkezőnek azt mondtam, ha hárman jöttök, akkor nem bánom. Tegnap hat varrni vágyóval  ültük körül az asztalt a H.N.Adventista Egyház Hidasi Gyülekezetében. 

A sikerélmény érdekében első alkalmon mindenki telefonja új ruhát kapott. Néhány kép a munka menetéről és végeredményről.


 Fontos a pontos méretvétel!




                                                    A varrógép munkára kész.
                                              Ezekből az anyagokból választottunk
 Készül az első telefontok

Bemutattam néhányat az eddigi munkáimból kedvcsinálónak.



Volt egy kedves fotósunk Varga Erzsi személyében, aki szívesen megörökítette az első alkalmunkat. Ezúton is köszönet Erzsinek a fotókért!

És íme a végeredmény:

A következő találkozásunk január 26-án kedden 3 órakor lesz. Már nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése