Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. január 11., hétfő

Lila csipkés

Decemberben nem nagyon írtam bejegyzést és nem azért, mert nem lett volna miről, éppen azért, mert annyira sokat varrtam, hogy nem maradt idő az írásra. Most pótolgatom azokat, amiket lehet. Sajnálatos módon volt ami úgy hagyta el a műhelyt, hogy nem készült róla fénykép. 
Az ünnepek előtt Budapesten egy nagy méteráru boltban fájdítottuk a szívünket Zsuzsival. Miért fájt? Mert nehéz volt választani és az anyagvásárlásra szánt keret igencsak véges volt, amiket otthagytunk, hát azért fájt a szívünk. Ugyanakkor nem csak fájdalmas, de csodálatos érzés is a megszámlálhatatlanul sok féle anyag között válogatni, elképzelni, hogy miből mi lehetne, melyiket melyikkel varrjuk össze, melyik kinek tetszene. Szóval csajoknak ez egy nagyszerű program. Ide pasival menni nem szabad, nincs az a férfi aki bírná cérnával... 
Ebben boltban belebotlottunk egy csodálatos lila mintás anyagba. Azonnal mondta Zsuzsi, hogy ez olyan annás. Igen, de ennek az annás anyagnak volt egy zsuzsis változata is - zöldben! Valójában zöldet nem akartam venni, de mivel zsuzsis volt, hát abból is vettünk - és utólag kiderült, hogy milyen jól is tettük! De erről majd később...

Anna kérése: "szeretnék majd egy nőcis, romantikus lila minden mennyiségbeneset is... "
Ez a lila anyag és Anna nőiessége kívánta a fodrot és csipkét. 

Vállra is vehető füle van, belül több zsebbel, kulcstartóval. Cipzárral záródik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése