Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. január 5., kedd

Praktikus apróság

Hol van a telefonod amikor töltöd? Teljes biztonságban tudod? 

Idén karácsonyra több rokonom és ismerősöm is egy-egy ilyen hasznos dolgot kapott tőlem. A megajándékozottak egyike sem tudta kitalálni, hogy mire való  - persze, mert még nem írtam róla a blogban. :)

A neve: telefontöltő állomás. Igy már sokkal könnyebb rájönni, milyen célt szolgál. Már néhány éve megismerkedtem vele és készítettem is egy-két darabot, de most újra elővettem. Ezek az anyagok annyira adták magukat valamire, ami akár a  lakás, iroda, munkahely dísze is lehet. Lássuk be, mennyivel jobban néz ki egy izléses - jó esetben a berendezéshez színben illő kis tartóban a telefon, mint a vezetékről lógva, esetleg csak a vezeték lóg, tekereg minden felé, a telefon pedig sokszor életveszélyben van az asztal vagy a szekrény sarkán. Nálam pl. a falhoz tolt fotel támláján - vagy éppen a fotel alatt... eddig :)



 Mostanában kedvelem a pöttyöset. 

 A csajokra gondolva piros, drapp és a fekete újság mintás mindegyik pöttyössel kombinálva. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de engem idegesít a lakásban a kábelek, vezetékek látványa ( persze ettől még van).  Még a konnektorból lógó telefontöltő is. Nos, itt nem lóg, nem látszik. Tökéletes megnyugvás! :) Vezeték eltüntetést más területen is megkezdtem, még jelentkezem vele egy másik bejegyzésben.

 Vidékies hangulatú lett ez a piros pöttyös nyers virágossal kombinált tartó.
Mivel a pasiknak elég nehéz ajándékot adni, igy rájuk gondolva varrtam ezt a kettőt. Azoknak a férfiaknak ajánlom, akik féltik a telefonjukat, vigyáznak rá és szeretnék biztonságban tudni akkor is amikor éppen nem a zsebükben van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése