Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. január 11., hétfő

Bibliborító


Nagyon kedves megrendelőm még a múlt évben kinézett magának a katalógusomból egy bibliaborítót, amit el is készítettem neki. Sajnálatos módon azonban a méret nem volt megfelelő a Bibliájára. Kértem, hogy küldje vissza és korrigálom. Ahelyett, hogy ez a kellemetlenség kedvét szegte volna megkért, hogy varrjak neki még egy bibliaborítót az ő általa vásárolt anyagokból is. Hosszú csend következett, és karácsony után jött a postás és hozott egy csomagot. Meg is felejtkeztem erről a dologról már. Meglepődve bontottam ki a dobozt és láttam, hogy egy csomó anyag van benne és a szóban forgó munkadarab. 

Ilyen pontos és gondos csomagot régen láttam! Két külön zacskóban, egyikben a megrendelt borító alapanyagai, egy másikban pedig a nekem szánt anyagok - mert én is kaptam belőlük. Színek, anyagok tökéletesen illenek a stílusomhoz, kedvem szerint valók!
Innen is köszönet érte Erikának!! 
Elgondolkoztam és arra jutottam, hogy nagyon szeretheti a Szentírást, aki áldoz arra, hogy szép legyen a külseje. Aki szereti a Bibliát, az szereti a Jó Istent is és már meg is volt egy másik kapcsolódási pont a megrendelővel! Így aztán nagyon könnyű dolgozni!

A csomagban egy levél is volt, pontos leírással, tervrajzzal.  Vannak helyzetek amikor a konkrét kérés, elképzelés megkönnyíti, vannak helyzetek, amikor megnehezíti a dolgomat. Ez az előbbi. Öröm volt megvarrni és valódi kihívás, hiszen ahogy látszik is különböző fajta anyagok, különböző vastagságban, amitől minden patchwork szakirodalom óva int. Szabáskor örültem igazán annak, hogy bőségesen küldött anyagot, mert volt olyan rész, amit újra kellett szabnom, mert úgy nem működött, ahogy a korábbi esetben.

Összességében egy nagyon izléses, harmonikus bibliaborító lett belőle. Finom, szolíd és stílusos. 
Remélem Erika örömmel használja és mindig jó érzés fogja el, amikor kezébe veszi a Bibliát. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése