Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. január 4., hétfő

Plasztikus virágos


Őt is karácsonyra kapta valaki. Ennek a táskának érdekes története van. Azt elmondanám, hogy ehhez hasonlót a Pinterest-en láttam és megtetszett. Amikor Anna a barátnőjének rendelt karácsonyra tőlem táskát a leírtak alapján úgy gondoltam ez  lenne jó neki.
Egyszerre több táskát varrtam azon a héten. Valamiért a bélés összevarrást ritkán készítem el aznap, amikor elkészül. Talán azért, hogy még ne kelljen megválnom tőle, talán tanulva több esetből, hogy többszöri átnézés után derül ki, hogy jó lenne, ha nyitva lenne, mert valamit még akkor igazítanék rajta, nem tudom, de ez a rossz(?) szokásom alakult ki.
Szóval így egyszerre 5-6 táskát néztem át este, amiket másnap reggel visznek. Megnéztem a bélést, a patentot, a cipzár húzóján a szalagot, a kulcstartó karbinert - amik elmaradhattak. Amin volt befejezni való, azt a varrógép melletti szekrényre tettem és sorban befejeztem őket és összecsomagoltam a másnap kora reggeli indulásra. Amikor sikeresen buszra tettem a kész táskákat otthon megtaláltam ezt a virágos táskát - ott, ahova tettem előző este. Menteni igyekeztem a menthetőt és megírtam a megrendelőnek, hogy ez elbújt, kimaradt...  gyors borítékolás után postára adtam.
Másnap kaptam egy üzenetet, hogy már tudja, miért maradt otthon. Várta, hogy valaki befejezze. Nem varrtam össze a bélését. Mindenképpen több tanulsága is van az esetnek.

 Lenvászonból készült, kék alapon fehér virágos pamutvászonnal diszítve és bélelve.
A virág közepébe egy fehér gyöngyház virágokkal és gyönggyel díszített középrészt varrtam. Patenttal záródik.
Különlegessége, hogy a táska tarisznya szerű száját lehajtva csukódik, ebben az esetben egy patenttal is biztonságosan záródik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése