Köszöntés

"Nézzünk áhítattal minden munkára,
mit emberi kéz végzett,
a legkisebbre is:
mert minden munkában
titokzatos zene,
a dolgos kezek muzsikája hallik."
(Fritz Wolke)

Tizenhét évesen varrtam magamnak az első táskát, de hosszú idő telt el azután, mire rájöttem, hogy mások éppen olyan szívesen hordják amit varrok, mint én.
Ma már fő tevékenységként varrok. Az általam készített dolgok amellett, hogy szépek, mindig valami funkciót töltenek be, hasznosak saját részre vagy ajándéknak. Főbb termékcsoportjaim: táskák, táskába való kiegészítők,szatyrok, könyvborítók, lakástextil: takarók, párnák, terítők, fali tárolók, alátétek.
2014-ben elhatároztam, hogy életem hátralévő részében nem akarok dolgozni! - mert aki a hobbijából él, az soha nem dolgozik.
Elérhetőségeim: ombolicu kukac gmail.com
tel: 06207722240

2016. január 4., hétfő

Romantikus rózsás


Egy kedves ismerősöm megrendelésére készült ez a táska. Ajándéknak rendelte. Elmondta a megajándékozni kívánt hölgy kedvenc színeit, stílusát, szokásait. A többit rám bízta. 

 Először a méteráru boltban anyagot kerestem. Megjegyzem a közeli kisvárosban nem is olyan egyszerű. Ahhoz képest, hogy néha elmegyek Budapestre és ott ami szem-szájnak ingere minden színben, mintában. Sokszor a bőség zavara okoz gondot. Nem úgy, mint itt. Egy konkrét rózsás anyagot kerestem vintage stílusút, amilyent korábban már használtam is, de nem volt. Helyette viszont ráakadtam erre a csodálatosan szép lila rózsásra. A rózsák valami mesések rajta. Már tudtam is, melyik csipkét varrom rá! Csak remélni tudtam, hogy tetszeni fog a megrendelőnek. Azokat a táskákat, amik az én ízlésemhez közel állnak különösen nagy izgalommal készítek. Már várom, hogy lássam készen, ugyanakkor sajnálom, hogy készen van és tovább nincs dolgom vele. Ez is egy ilyen volt.


Mérete: 30x35 cm, ovális talp résszel, amit duplán béleltem, hogy jó tartása legyen. A belsejében sok zsebbel és az elmaradhatatlan kulcstartóval. A tetejét kis, nyers alapon fehér pettyes anyagból varrt fodorral gazdagítottam. Az összhatás kedvéért, tovább fokozva a romantikus sílust egy antikolt arany színű gombot varrtam rá.
A megrendelő és a megajándékozott mindketten elégedettek voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése